سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته (ایران آگروفود ۲۰۲۳) 26 الی 29 خرداد ماه سال جاری در تهران برگزار شد.

نمایشگاه بین‌المللی آگروفود، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و بااهمیت ترین رویدادهای بین‌المللی در صنایع غذایی، به مدت چهار روز و با حضور 520 شرکت داخلی و 105 شرکت خارجی برگزار گردید.

شرکت الکل و مواد غذایی بیدستان با نزدیک به یک قرن  تجربه (از سال 1313) در فرایند تولید، فروش و توزیع، با هدف تخصصی‌تر کردن زنجیره تأمین، تولید، فروش و توزیع خود در این نمایشگاه حضور پیدا کرد .

مدیران و کارشناسان بیدستان در غرفه برای تبادل نظر و معرفی محصولات و خدمات خود میزبان متخصصان و نمایندگان شرکت‌های صنایع غذایی، فروش و توزیع بودند.

شـــرکت بیدســـتان با نزدیک بـــه یک قرن تجربـــه در عرصه ی تولیـــد اتانول و مـــواد غذایی، یکـــی از باســـابقه ترین و شناخته شـــده ترین واحدهای تولید اتانـــول، انواع ســـرکه و مواد غذایی در کشـــور می باشـــد.
این شرکت، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین واحدهای تولیدی اتانول در کشور، از سال ۱۳۱۳ فعالیت خود را با تولید اتانول آغاز نمود و به مرور، با افزودن واحدهای تولید سرکه (۱۳۶۳)، ظروف پلیمری (۱۳۷۱)، انواع سس (۱۳۷۲)، انواع نوشیدنی‌های گازدار (۱۳۸۴) و واحد تولید محصولات جانبی نظیر انواع زیتون و ترشیجات (1396 ) به یکی از فـعـال‌تــرین واحــدهای تولـیدی مواد غذایی استان قزوین – به عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های صنعتی کشور- تبدیل شده است.